Концертні виступи та їх організація

Нова педагогіка » Необхідні умови для роботи з хореографічним колективом » Концертні виступи та їх організація

Сторінка 5

Для успішної роботи педагог-керівник повинен розбиратися в особливостях кожного віку. Уміло, згідно віковим особливостям розподіляти фізичне навантаження. А при формуванні репертуару і складанні плану виховної роботи просто неможливо обійтися без урахування психологічних особливостей кожного вікового періоду.

Відповідальність за репертуар покладається на художнього керівника, так як репертуар – це обличчя колективу, що показує його можливості і розкриває майбутні перспективи.

При підборі репертуару художній керівник повинен враховувати:

1. Відповідність репертуару технічним, художнім і виконавським можливостям учасників колективу;

2. Постановки повинні відповідати віку учасників колективу та їх вікової психології;

3. Для однієї і тієї ж вікової групи необхідно створювати танці різного жанру;

4. Створювати номери масові, сольні, дуетні, на 5-6 чоловік, так як це дозволяє зайняти найбільшу кількість учасників ансамблю в програмі, дає можливість врахувати індивідуальні особливості та вибудувати програму сольного концерту колективу;

Репертуар має величезне значення у вихованні естетичної, творчої особистості. Правильно підібраний репертуар забезпечує можливість вирішення художньо-творчих і виховних завдань одночасно. Чим багатше і різноманітніше репертуар колективу, тим ширші можливості для розкриття юних обдарувань.

Репетиція є основною ланкою всієї навчальної, організаційно-методичної, виховної та освітньої роботи з колективом. З репетиції можна судити про рівень його творчої діяльності, загальної естетичної спрямованості та характер виконавських принципів.

Репетицію необхідно:

1.Починати треба вчасно;

2.Стараться не залишати репетиційний зал до телефону, директора і так далі;

3.Обов`язково планувати репетицію, в іншому випадку з'явитися елемент стихійності, розкиданості, самопливу;

4.Чергувати номери (легкі з технічно складними, швидкі з повільними);

5.Задіяти у репетиції не одну групу артистів, а всіх (якщо репетируєш з двома, іншим теж має бути цікаво);

6.Необходімий реквізит для проведення репетиції потрібно налаштовувати заздалегідь;

7.Не слід репетирувати один і той же номер більше 2-3 разів;

8. Через 40-45 хвилин після початку роботи необхідно зробити перерву;

9.Мова керівника повинна бути грамотна, культурна, тон при зауваженнях не повинен бути грубим і образливим;

10.Потрібно відрізняти репетиції робочі від генеральних прогонів, у них різні завдання.

11.Необхідно усвідомити різницю в змісті репетицій високопрофесійного і самодіяльного колективів.

Художній керівник хореографічного колективу повинен розглядати концертний виступ як найважливішу подію у своєму творчому житті і житті колективу. Перетворення концерту в засіб виховання, надання йому педагогічного сенсу – найважливіше завдання керівника. До організації та проведення будь-якого виступу – незалежно від того, виступає колектив з великою програмою в концертному залі або ж виконує кілька номерів на менш значущому майданчику, – необхідно ставитися однаково відповідально і зацікавлено. Концерт – це не тільки підбиття підсумків, огляд досягнутого. Це ще зустріч з глядачами, від якої залежить настрій. Адже світло рампи, оплески і визнання глядачів – ось заради чого колектив виходить на сцену, заради чого всі виснажливі репетиції. Успіх колективу – це заслуга його художнього керівника, зміцнюється його репутація, а значить і репутація колективу в цілому.

Страницы: 1 2 3 4 5 

Рекомендуємо почитати:

Поняття про пам'ять
Наш психічний світ різноманітний і різнобічний. Завдяки високому рівню розвитку нашої психіки ми багато чого можемо і багато вміємо. У свою чергу, психічний розвиток, можливо тому, що ми зб ...

Визначення рівня сформованості гуманних почуттів у дітей старшого дошкільного віку
Відомо, що гуманні почуття формуються і розвиваються в процесі реальних взаємовідносин дитини з дорослими й однолітками. І якщо молодші дошкільники ще недостатньо усвідомлюють, чому вони ст ...

Вокально-артикуляційна техніка в галузі естрадного співу
Художньо-образний зміст вокального твору як цілісне явище виникає на основі взаємодії діалектично пов’язаних між собою музичного та поетичного компонентів. Зважаючи на те, що ці дві складов ...

Викладання іноземної мови

Викладання іноземної мови

У ДНЗ навчання дітей англійської мови доцільно розпочинати з п'ятилітнього віку. Більшість дітей цього віку досягають інтелектуальної, вольової, мотиваційної та емоційної готовності вивчати другу мову у колективі. >>>

Copyright © 2019 - All Rights Reserved - www.edudirect.net