Концертні виступи та їх організація

Нова педагогіка » Необхідні умови для роботи з хореографічним колективом » Концертні виступи та їх організація

Сторінка 4

На виїзному концерті художній керівник колективу повинен бути особливо зібраними. Ні про яке управління колективом не може бути й мови, якщо художній керівник розгублений, нервує, не знає, як вирішити постійно виникаючі організаційні і творчі питання, не може зібрати виконавців в єдиний творчий колектив.

Йому доводиться бути максимально зібраним, спритним при виправленні різних «накладок» під час концертного виступу (адже можуть виникнути і неполадки зі звуком, світлом, хтось із виконавців може щось упустити з реквізиту на сцені, отримати травму і т.п.). Звичайно, неможливо дати поради на всі непередбачені випадки. Важливо лише, щоб художній керівник колективу не губився, завжди залишався витриманим, вмів вчасно підтримати своїх підопічних. І тільки така поведінка підтримає стан творчого підйому і впевненості в членах колективу. Під час виступу художній керівник повинен знаходитися поряд з учасниками свого колективу, по ходу вносити в їх дії необхідні корективи, стежити за розвитком подій на сцені.

Ні в якому випадку не можна лаяти виконавців під час концерту, а тим більше кричати щось через куліси під час виконання номера. Це збиває учасників з ритму виступу, пропадає емоційний настрій, втілення образу відходить на другий план і всі думки зосереджені лише на тому, що буде йому після закінчення концерту від художнього керівника. Про які танці може йти мова?

Так само не слід вказувати, на помилки відразу після виступу, так як виконавці знаходяться у піднесеному настрої і в цей момент можуть просто не сприйняти зауваження керівника. Найкраще робити зауваження після концерту на наступній репетиції, коли художній керівник сам проаналізував виступ колективу, врахував всі нюанси, недоробки і намітив план роботи над недоліками.

Дуже корисно записувати виступи на відеоплівку, а потім спільно переглянути з учасниками колективу. При наочному матеріалі легше показати і пояснити помилки, та й самі виконавці можуть побачити свої недоробки, помилки і те, над чим слід їм попрацювати.

Концерт вимагає від керівника величезної витрати нервової енергії. На плечі художнього керівника лягає велика турбота про організаційну сторону виступу, контроль за підготовкою до нього.

Художній керівник це:

Ідейний лідер, сильна творча особистість, яка визначає ідейно-естетичний напрям всього художнього життя колективу;

Людина, що володіє прекрасними організаційними здібностями;

Передова людина свого часу, високої культури і глибоких знань;

У невеликих хореографічних колективах художній керівник поєднує в собі і балетмейстера, і постановника, і репетитора;

Людина, що досконало володіє основами професійної майстерності;

Художній керівник повинен володіти знаннями та здібностями режисера-постановника, щоб правильно вибудувати номер або концертну програму;

Займатися самоосвітою: багато читати (спеціальної та художньої) літератури, відвідувати музеї, виставки, концерти і так далі, тобто розширювати кругозір, розвивати розум і художній смак;

Вихователь колективу, сам має бути вихованою людиною, що володіє витримкою, умінням ладнати з людьми, володіє мистецтвом «стратегії» і «тактики».

Страницы: 1 2 3 4 5

Рекомендуємо почитати:

Проектування технологій формування орієнтованої основи діяльності, виконавчих та контрольних дій
Проектування технологій формування орієнтованої основи діяльності, виконавчих та контрольних дій (ООД, ВД, КД) включає вибір методів і прийомів їхньої реалізації на кожному з виділених етап ...

Закономірності розвитку дитини з мовленнєвими порушеннями
Поведінка – притаманна живим істотам взаємодія з оточуючим середовищем, що включає їх рухову діяльність та орієнтацію по відношенні до неї. Людина виражає свою суть у поведінці. Усі сторони ...

Труднощі оволодіння діалогічним мовленням в процесі вивчення турецької мови учнями початкової школи
Навчання діалогічному мовленню передбачає оволодіння мовним матеріалом, створення в учнів звички користуватись турецькою мовою у спілкуванні і утворенні механізмів підготовленого і непідгот ...

Викладання іноземної мови

Викладання іноземної мови

У ДНЗ навчання дітей англійської мови доцільно розпочинати з п'ятилітнього віку. Більшість дітей цього віку досягають інтелектуальної, вольової, мотиваційної та емоційної готовності вивчати другу мову у колективі. >>>

Copyright © 2018 - All Rights Reserved - www.edudirect.net