Концертні виступи та їх організація

Нова педагогіка » Необхідні умови для роботи з хореографічним колективом » Концертні виступи та їх організація

Сторінка 3

Концертний виступ відрізняється від звичайної репетиції і тим, що він активізує процес згуртування колективу, при цьому поліпшується творча дисципліна у виконавців, посилюється виховний процес. Тимчасова незворотність концерту визначає максимальну відповідальність кожного члена колективу за кінцевий результат своєї діяльності. Єдність мети і спільність інтересів, що стоять перед колективом, породжує бажання не тільки як можна краще, виразніше виконати програму, завоювати визнання публіки, а й сприяють формуванню між учасниками колективу відносин взаємопідтримки, взаємодопомоги, взаєморозуміння. Формуванню соціально-цінних якостей сприяє особистий приклад художнього керівника колективу як художника.

Поведінка, манери, характер звернень художнього керівника стає об'єктом пильної уваги учасників колективу. Його активно наслідують, що краще багатьох виховних заходів впливає на формування культури у учасників колективу, їх емоційної чуйності. Художній керівник колективу своїми діями, своєю захопленістю створює настрій творчого натхнення, тобто таку обстановку, при якій кожен учасник колективу може показати все, на що він здатний як танцюрист, як людина. Для цього керівникові в кожному з них треба поважати, насамперед, особистість, художню індивідуальність. Бути більш досвідченим другом, наставником, допомагати в становленні як виконавця.

Художній керівник повинен постійно нагадувати про спільність творчих завдань, що стоять перед колективом. Без художнього керівника немає колективу, але без колективу, згуртованого, цілеспрямованого немає і не може бути і керівника. Цю істину важливо постійно пам'ятати!

У кожному конкретному випадку художній керівник заздалегідь повинен передбачити всі особливості і складності майбутнього концерту. Одна справа, наприклад, виступати на майданчику де базується колектив, коли можна заздалегідь все підготувати для виступу (костюми, взуття, реквізит), провести репетицію зі світлом, зробити загальний костюмований прогін. Багато питань у цьому випадку знімаються.

Інші проблеми доводиться вирішувати в тому випадку, якщо концерт виїзний. На художнього керівника колективу додатково покладається величезна кількість турбот. У нього з'являються додаткові обов'язки – простежити за збиранням костюмів і необхідного реквізиту, а так само за їх вантаженням в транспортний засіб, перевірити наявність усіх учасників колективу, необхідно простежити за всіма організаційними питаннями. По приїзду до місця концерту художньому керівникові колективу доводиться з'ясовувати всі подробиці – де, в якому приміщенні розмістити виконавців, точний час початку концерту. Художній керівник повинен швидко оцінити розмір сцени (якщо раптом майданчик не дозволяє розмістити всіх учасників того чи іншого номера, то необхідно скоротити кількість виконавців), необхідно, дізнатися, де знаходяться гримерні кімнати і тоді прийняти рішення про переодягання виконавців, так, щоб вони встигли змінити костюм і вчасно вийти на сцену, іноді художній керівник змушений провести зміни в програмі і переставити номери, якщо це необхідно. У цьому випадку потрібно кілька раз звернути увагу виконавців колективу на точне слідування вимогам керівника.

Страницы: 1 2 3 4 5

Рекомендуємо почитати:

Виховна робота в процесі репетиційних занять
Репетиція є основною ланкою всієї навчальної, організаційно-методичної, виховної та освітньої роботи з колективом. З репетиції можна судити про рівень його творчої діяльності, загальної ест ...

Громадська думка
Громадська думка — система загальних суджень людей, яка виникає в процесі їх діяльності і спілкування та виражає ставлення до різних явищ, подій, що становлять загальний інтерес. Громадська ...

Формування пізнавальних процесів як наукова проблема
Одним із найважливіших завдань, які суспільство ставить перед загальноосвітньою школою є розвиток пошукової навчально-пізнавальної діяльності підростаючого покоління. Практичне розв'язання ...

Викладання іноземної мови

Викладання іноземної мови

У ДНЗ навчання дітей англійської мови доцільно розпочинати з п'ятилітнього віку. Більшість дітей цього віку досягають інтелектуальної, вольової, мотиваційної та емоційної готовності вивчати другу мову у колективі. >>>

Copyright © 2018 - All Rights Reserved - www.edudirect.net