Концертні виступи та їх організація

Нова педагогіка » Необхідні умови для роботи з хореографічним колективом » Концертні виступи та їх організація

Заработок на криптовалютах по сигналам. Больше 100% годовых!

Заработок на криптовалютах по сигналам

Трейдинг криптовалют на полном автомате по криптосигналам. Сигналы из первых рук от мощного торгового робота и команды из реальных профессиональных трейдеров с опытом трейдинга более 7 лет. Удобная система мгновенных уведомлений о новых сигналах в Телеграмм. Сопровождение сделок и индивидуальная помощь каждому. Сигналы просты для понимания как для начинающих, так и для опытных трейдеров. Акция. Посетителям нашего сайта первый месяц абсолютно бесплатно.

Обращайтесть в телеграм LegionCryptoSupport

Сторінка 2

Важливим моментом, що забезпечує успішний концертний виступ, є його попередня організація, рішення всіх необхідних питань – від точного з'ясування місця і часу виступу, розміру сценічного майданчика, гримувальних кімнат, звуку, світла і до забезпечення колективу транспортом до місця виступу і назад. Під час концертного виступу на відміну від репетиції новий, особливий стан переживають виконавці та художній керівник. Так зване концертне хвилювання, випробовуване виконавцями, накладає відбиток на емоційно-психологічний і фізіологічний стан. Відомі випадки, коли через хвилювання людина не може добре виконати номер, є люди, які бояться сцени, буває, що підкошуються ноги, буває, що від хвилювання виконавець не може впоратися зі своїм виразом обличчя, тобто замість усмішки перекошене перелякане обличчя і т. п.

Творче хвилювання слід направляти в таке русло, щоб воно сприяло кращому розкриттю виконавських задумів, а не породжувало невпевненість, страх перед глядачами.

Можна змусити людей підкорятися команді, а передати їм усі тонкощі почуттів, всі відтінки бачення і змусити у все це вірити, підкоритися цьому душевно – праця ні з чим не порівняна, посильна лише людині з великим досвідом. Натхнення виконавців, не стихійний прояв, а свідомий і контрольований стан, що направляється художнім керівником колективу ; це гранична концентрація всіх внутрішніх сил і здібностей. Сама обстановка на концерті сприяє творчому піднесенню, натхненню, зібраності. Мова йде про величезну відповідальність учасників колективу за результати своєї творчості, своєї мистецької діяльності. Не має значення – перший це концерт чи черговий, на фестивалі, огляді. Мистецтво вимагає постійно максимальної зібраності і гарного впевненого настрою при виконанні.

У дитячому хореографічному колективі фактор емоційно-творчого хвилювання має специфічне значення. По-перше, тому, що юні виконавці під час концертного виступу відчувають значно сильніше хвилювання в силу того, що в порівнянні з професіоналами виступають рідко, мають слабшу підготовку, ніж професійні танцюристи. По-друге, дещо відрізняється їх настрій на виступ. Для професіоналів це трудова діяльність, для учасників дитячих колективів – форма випробування творчих сил, утвердження своїх здібностей. Це і визначає особливе педагогічне навантаження концерту, його виховний потенціал.

Концертний виступ завжди має підвищений рівень художньо-емоційної взаємної чуйності у художнього керівника та учасників колективу. Між ними встановлюється особливо чуйна взаємозалежність, загострюється відповідальність перед публікою. Під час концертного виступу учасники поводяться значно зібраніше, активніше. Кожен виконує максимально відповідально свої обов'язки, одночасно підвищується і їх емоційно-творча чуйність на дії партнерів. Цікаво те, що відбуваються зміни в бік більшої строгості, регламентації і у відносинах між учасниками колективу. Вони більш вимогливо ставляться один до одного, уважно і швидко реагують на зауваження. Причому особистісні якості, сформовані в цих умовах, починають проявлятися не тільки в стресових ситуаціях (під час концерту), але і під час навчально-творчої діяльності, в повсякденному поведінці, побуті. Це визначає величезний потенціал етичного та естетичного впливу мистецтва на виконавців та глядачів.

Страницы: 1 2 3 4 5

Рекомендуємо почитати:

Прийоми формування лексичної компетенції учнів у процесі класної самостійної роботи
Знання іноземної мови асоціюється із значенням слів, в той час як володіння мовою – з лексичними навичками, які саме й забезпечують функціонування лексики у спілкуванні. Отже, лексичні нави ...

Перший рік формування навичок читання іноземною мовою
Одним з основних завдань, які постають перед учителем іноземної мови в початковій школі, є навчання читання, що передбачає формування в учнів необхідних якостей читання: правильності, швидк ...

Організація та види самостійної роботи на уроках математики та в позаурочний час
Серед методів, які спрямовані на активізацію пізнавальної діяльності учнів, важлива роль належить самостійній роботі. Термін самостійна робота вживають у різних значеннях. Часто так називаю ...

Викладання іноземної мови

Викладання іноземної мови

У ДНЗ навчання дітей англійської мови доцільно розпочинати з п'ятилітнього віку. Більшість дітей цього віку досягають інтелектуальної, вольової, мотиваційної та емоційної готовності вивчати другу мову у колективі. >>>

Copyright © 2022 - All Rights Reserved - www.edudirect.net