Концертні виступи та їх організація

Нова педагогіка » Необхідні умови для роботи з хореографічним колективом » Концертні виступи та їх організація

Заработок на криптовалютах по сигналам. Больше 100% годовых!

Заработок на криптовалютах по сигналам

Трейдинг криптовалют на полном автомате по криптосигналам. Сигналы из первых рук от мощного торгового робота и команды из реальных профессиональных трейдеров с опытом трейдинга более 7 лет. Удобная система мгновенных уведомлений о новых сигналах в Телеграмм. Сопровождение сделок и индивидуальная помощь каждому. Сигналы просты для понимания как для начинающих, так и для опытных трейдеров. Акция. Посетителям нашего сайта первый месяц абсолютно бесплатно.

Обращайтесть в телеграм LegionCryptoSupport

Сторінка 1

Концертний виступ – найвідповідальніший момент у житті хореографічного колективу. Він є якісним показником всієї організаційної, навчально-творчої, виховної роботи художнього керівника і самих учасників колективу. З виступу судять про сильні та слабкі сторони їх діяльності, про вміння зібратися, про творчий почерк, самобутності і оригінальності, технічних і художніх можливостях колективу, про те, наскільки правильно і з цікавістю підібраний репертуар. По концерту можна досить точно визначити якість діяльності колективу і рівень керівництва ним.

Важливо підкреслити, що концертний виступ – це не тільки показ певних художніх результатів, але й ефективна форма морального і естетичного розвитку виконавців. Участь у концертах виявляє всі можливості колективу, його художні досягнення, досягнутий виконавський рівень, демонструє його згуртованість, дисципліну, здатність підкорятися волі керівника, сценічність, емоційність, зібраність. Кожен концерт має і виховне значення. Для учасників колективу повинно бути не все одно, чи оцінять їх загальну, колективну працю.

Концертний виступ на відміну від репетиції має тимчасову незворотність. На концерті немає такої можливості, яка була на репетиції: зупинити колектив або окремого учасника, зробити відповідне зауваження, пройти номер ще раз. Номер або програма виконується один раз і сприймається так, як вийшло в даному виконанні. Якщо виступ вийшов невдалим, то вся величезна попередня робота колективу оціниться негативно.

Виявлення в концерті найбільш вразливих і слабких місць у виконанні номерів,в програмі в цілому, технічної та психологічної підготовленості виконавців колективу може служити художньому керівникові відправною точкою для визначення подальших зусиль у навчальній виховній роботі: чим більше позайматися, що виправити, як потрібно готуватися до виступу, розвитку яких якостей надати особливе значення. Не можна не помічати власних прорахунків. Тому так важливо щоб художній керівник проаналізував свою роботу і роботу колективу, виправив помилки і недоліки інакше в іншому випадку подальші концерти теж виявляться невдалими, а при такому стані колектив, як правило, знижує рівень своєї виконавської практики в цілому, втрачає близькі й далекі перспективи свого розвитку. В учасників пропадає інтерес до занять, до постійного творчого вдосконалення. Все це, в кінцевому рахунку, може призвести до розпаду колективу.

І навпаки, якщо виступ був успішним, тепло зустрінутий публікою, – формується позитивна думка про колектив, його виконавські можливості. Зміцнюється в учасників бажання працювати ще плідніше, наполегливо опановувати технічну майстерність, рости творчо.

Концертний виступ дозволяє швидше, ніж репетиційна робота, виявити недоробки з колективом не тільки художнього порядку, але і в організаційній та виховній роботі. По тому, наприклад, скільки і коли (із запізненням або у встановлений час) прийшло учасників колективу на виступ, можна зробити досить точний висновок про стан дисципліни, виховної роботи в цілому та моральному кліматі в колективі. Якщо в останній момент, перед виходом на сцену виконавці та художній керівник починають спішно, нервуючи, розшукувати і перевіряти: чи всі учасники колективу на місці, наявність костюмів, взуття, реквізиту і т.п., то можна сміливо говорити про упущення в організації виступу і про те, що керівникові не вдалося виховати почуття відповідальності в учасників колективу. Втрачається педагогічний ефект такого виступу, різко знижується його вплив на виховання учасників колективу. Прорахунки в організації починають давати про себе знати рецидивами безвідповідальності, скептичного ставлення в поведінці. Не випадково К. С. Станіславський вважав, що театр починається з вішалки. В організації концертної практики дрібниць немає.

Страницы: 1 2 3 4 5

Рекомендуємо почитати:

Експериментальне підтвердження комунікативного рівня мовлення майбутніх вчителів початкових класів
Експериментальне дослідження проводили в Чортківському педагогічному училищі ім.О.Барвінського у 41, 42, 43 групах. Карта контролю стану мовлення Мета: методика дозволяє оцінити індивідуаль ...

Оцінювання тестових завдань
Як правило, комплекс тестів включає тести для визначення сформованості комунікативної компетенції в усіх видах мовленнєвої діяльності (говорінні, аудіюванні, читанні, письмі). Додатково мож ...

Сучасний стан поліцейської освіти у країнах Західної Європи
Поліція країн Європи прагне до створення освітніх відомчих систем (дають повноцінну дипломовану освіту, що застосовується й в інших сферах діяльності). Це означає, що європейські поліцейськ ...

Викладання іноземної мови

Викладання іноземної мови

У ДНЗ навчання дітей англійської мови доцільно розпочинати з п'ятилітнього віку. Більшість дітей цього віку досягають інтелектуальної, вольової, мотиваційної та емоційної готовності вивчати другу мову у колективі. >>>

Copyright © 2021 - All Rights Reserved - www.edudirect.net