Виховна робота в процесі репетиційних занять

Нова педагогіка » Необхідні умови для роботи з хореографічним колективом » Виховна робота в процесі репетиційних занять

Заработок на криптовалютах по сигналам. Больше 100% годовых!

Заработок на криптовалютах по сигналам

Трейдинг криптовалют на полном автомате по криптосигналам. Сигналы из первых рук от мощного торгового робота и команды из реальных профессиональных трейдеров с опытом трейдинга более 7 лет. Удобная система мгновенных уведомлений о новых сигналах в Телеграмм. Сопровождение сделок и индивидуальная помощь каждому. Сигналы просты для понимания как для начинающих, так и для опытных трейдеров. Акция. Посетителям нашего сайта первый месяц абсолютно бесплатно.

Обращайтесть в телеграм LegionCryptoSupport

Сторінка 2

Виконавці не люблять частих зупинок на репетиції. Це нервує, збиває темп і настрій репетиції. До того ж, часті зупинки розбивають цілісне уявлення про номер, а це означає, що ускладнюється робота уяви.

Багато чого з того, що не виходить після першого, чорнового виконання або першої репетиції, починає вигравати через 2 – 3 заняття: учасники вловлюють стиль номера, його характерні, темпові, смислові особливості, образно-естетичний зміст. Дана обставина допомагає правильно виконати рухи,що не вийшли з першого разу.

На репетиції зауваження потрібно намагатися робити не по кожному допущеному промаху окремо, а відразу за декількома, після виконання цілого номера. Якщо учасники достатньо кваліфіковані та досвідчені, то можна обмежитися словесними поясненнями. Якщо ж упевненості в тому, що виконавці зроблять при наступному повторенні так, як потрібно, немає, необхідно попросити групу або весь склад заново пройти проблемні місця, закріпивши, таким чином, виправлене.

Репетиція – це праця. Причому праця, при якій не завжди видно відразу результати. Вона включає елементи монотонності, що стомлює учасників, знижує їх загальну та виконавську активність. Обов'язок художнього керівника – своїм прикладом надихнути їх, не давати охолонути до творчості. До мови художнього керівника під час репетиції пред'являються особливі вимоги. Перш за все, не потрібно багато говорити, висловлювати думки слід якомога коротше: учасники приходять на репетицію, щоб виразити себе як танцюриста, але не вислуховувати довгі, часом і несуттєві, що не відносяться до предмета розмови. Часті словесні пояснення розхолоджують виконавців, збивають темп репетиції. Для кращого пояснення своєї думки можна вдатися до допомоги особистого виконавського показу. Треба привчати себе не вести сидячий спосіб життя на репетиціях. Я майже завжди на ногах.

Так само мова керівника повинна бути грамотна, культурна, тон при зауваженнях і поправках ні в якому разі не повинен бути грубим і образливим.

Проведення генеральної репетиції має свої особливості, що визначаються тим, що вона є репетицією з одного боку, але в той же час несе на собі прикмети концертного виступу (костюми, грим, світло, звук і т.д.). На генеральній репетиції не потрібно робити часті зупинки. Важливіше пройти всі номери з початку до кінця, дати відчути виконавцям всю програму в цілому, цим самим як би рівномірно розподілити сили й емоційне напруження на всі номери. І краще проводити генеральну репетицію (якщо є така можливість) у тому залі і майданчику, де буде виступ, за два дні до концерту. У цьому випадку (якщо це необхідно) ще є час відпрацювати нюанси, пов'язані з переодяганням, зарядкою костюмів, виходів на сцену, настроюванням світла звуку і т.д.

Перераховані вимоги та побажання, які пред'являються до художнього керівника хореографічного колективу під час проведення репетиційних занять, звичайно, не враховують усього різноманіття складнощів, що зустрічаються в кожному випадку. Художній керівник, виходячи зі специфічних, властивих тільки його колективу особливостей, повинен організувати репетицію таким чином, щоб максимально ефективно, з більшою віддачею використовувати відведений час.

Страницы: 1 2 

Рекомендуємо почитати:

Загальна характеристика суспільно-педагогічного руху 60-х років ХІХ ст
60-ті роки ХІХ ст. (починаючи з 1855 року) були в Росії періодом великого суспільного руху, обумовленого зростаючими протиріччями між розвитком виробничих сил і гальмуючими цей розвиток крі ...

Технологія ділової гри
Ділова гра призначена для активізації пізнавальної діяльності учнів, діяльності (взаємодія та спілкування, виконання різноманітних ролей та доручень), яка своїм змістом, формою, технологією ...

Комплекс вправ для формування в учнів основної школи англомовної граматичної компетенції за когнітивно-комунікативним підходом
У цьому підрозділі розглядаються основні етапи роботи над формуванням в учнів основної школи англомовної граматичної компетенції за когнітивно-комунікативним підходом і розробляються фрагме ...

Викладання іноземної мови

Викладання іноземної мови

У ДНЗ навчання дітей англійської мови доцільно розпочинати з п'ятилітнього віку. Більшість дітей цього віку досягають інтелектуальної, вольової, мотиваційної та емоційної готовності вивчати другу мову у колективі. >>>

Copyright © 2021 - All Rights Reserved - www.edudirect.net