Експериментальна перевірка меодики розвитку здібностей в учнів старшик класів до дизайнерської діяльності

Нова педагогіка » Розвиток здібностей до дизайнерської діяльності в учнів старших класів у позашкільній роботі засобами комп’ютерних технологій » Експериментальна перевірка меодики розвитку здібностей в учнів старшик класів до дизайнерської діяльності

Заработок на криптовалютах по сигналам. Больше 100% годовых!

Заработок на криптовалютах по сигналам

Трейдинг криптовалют на полном автомате по криптосигналам. Сигналы из первых рук от мощного торгового робота и команды из реальных профессиональных трейдеров с опытом трейдинга более 7 лет. Удобная система мгновенных уведомлений о новых сигналах в Телеграмм. Сопровождение сделок и индивидуальная помощь каждому. Сигналы просты для понимания как для начинающих, так и для опытных трейдеров. Акция. Посетителям нашего сайта первый месяц абсолютно бесплатно.

Обращайтесть в телеграм LegionCryptoSupport

Сторінка 5

2. Побудова об'єкту «Майстром моделювання» і позиціонування в сцені по заданому алгоритму.

3. Побудова об'єкту інструментом моделювання по заданому алгоритму.

Друга група графічних завдань направлена на вивчення і операцію різними способами моделювання об'єктів засобами СОRЕL DREАМ ЗD, 3D STUDIO MAX і формування індивідуального стилю творчої діяльності.

Третя група завдань направлена на освоєння раціональних прийомів створення проектів засобами комп'ютерної графіки, формування індивідуального стилю творчої діяльності старшокласників, розвиток їх здібностей до дизайнерської діяльності: дивергенція, трансформації, креативности, реконструкції, композиційних здібностей і ін. У цю групу завдань ми включили:

Побудова проекту інтер'єру на основі заданого в програмі шаблону з видозміною вхідних в його конструкцію елементів і доповненням самостійно змодельованими об'єктами.

Виконання самостійно розробленого дизайн-проекта.

Таким чином, оскільки в умовах завдань по комп'ютерній графіці передбачалися варіативність і самостійність пошуків способів їх виконання, вже на стадії освоєння інструментів моделювання і основних функцій програмного забезпечення навчальна діяльність старшокласників містила елементи творчості.

Особливої уваги заслуговували творчі комплексні завдання на тему «Дизайн настільної лампи» (див дод. В ). Розробка творчої комплексної роботи «Дизайн настільної лампи» включала історичні дані, аналіз конструкції аналогів і прототипів освітлювальних приладів, зокрема призначених для використання на робочому місці. Було проведено дослідження історії освітлення приміщень і конструкції світильників різного типу, починаючи зі свічок, гасових ламп і закінчуючи сучасними художньо-конструкторськими розробками. Визначена і мета роботи: розробка конструкції світильника, призначеного для освітлення робочого місця, рухомого, регульованого, привабливого по дизайну, гнучкого і пластичного формою. Детально досліджені конструкції історичних прототипів і сучасних освітлювальних приладів.

У представленій роботі достатньо глибоко проаналізована роль освітлення як важливого ергономічного чинника, що визначає робоче середовище, особливості симетричного і асиметричного освітлення, залежність яскравості, напрями тіней, контрастності в освітленості об'єктів, віддзеркалення світла від конструкції і розташування освітлювального приладу на робочому місці.

Частина представлених робіт була присвячена конструюванню упаковки. Так, в роботі на тему: «Фірмові графічні товарні знаки для упаковки товарів» ключове значення мали питання формоутворення упаковки. В процесі пошуку ідеї проекту, розробки об'ємної конструкції упаковки, перетворення її в плоску форму (розгортку) розвивалися такі здібності старшокласників до дизайнерської діяльності як дивергенція, трансформація і конвергенція; реконструкція, гнучкість перемикання уваги; композиційні здібності, просторове уявлення і уява, оригінальність, самостійність і критичність мислення, конкретність, цілісність сприйняття; креативность; інтуїція.

У аналогічних роботах старшокласників представлені креслення розгорток упаковок, різних по конструкції і призначенню. Особлива увага приділялася розробці власної конструкції і оригінальному оформленню упаковки. Оригінал-макети і креслення для висікання упаковок були виконані в програмі СОRЕL DREАМ ЗD (див. рис.2.11. ).

Слід зазначити, що вчитель не обмежував вибір графічних засобів. Так, наприклад, при вивченні теми «Дизайн-графіка в рекламному мистецтві» в практичній роботі «Конструювання упаковки парфюмерної продукції» показані креслення флаконів оригінальної форми і розгортки упаковки складної конструкції.

Страницы: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Рекомендуємо почитати:

Дидактична гра як метод навчання: характеристика основних понять проблеми
Не менш як три віки людина намагається розкрити таємницю гри – привабливої для дитини діяльності, надійної помічниці педагога, безмежно складного явища для науковця. Різноманітність ігрових ...

Методи літературознавчого аналізу та проблема літературної освіти в школі
Реформування національної школи ставить завдання модернізувати всі ланки освіти, зокрема і технологію викладання як української, так і зарубіжної літератур. Проблема літературної освіти в ш ...

Народне мистецтво як засіб формування національно-культурної свідомості учнів
У процесі виховання у людини, першою чергою, формується світогляд і характер, а « .характер і є саме той ґрунт, в якому корениться народність». Народність українського виховання визначають ...

Викладання іноземної мови

Викладання іноземної мови

У ДНЗ навчання дітей англійської мови доцільно розпочинати з п'ятилітнього віку. Більшість дітей цього віку досягають інтелектуальної, вольової, мотиваційної та емоційної готовності вивчати другу мову у колективі. >>>

Copyright © 2022 - All Rights Reserved - www.edudirect.net