Методика і організація проведення педагогічного експерименту

Нова педагогіка » Розвиток здібностей до дизайнерської діяльності в учнів старших класів у позашкільній роботі засобами комп’ютерних технологій » Методика і організація проведення педагогічного експерименту

Сторінка 5

Наприклад, в процесі освоєння 3-хмірного моделювання в 3D STUDIO MAX вчитель показував учням, що об'єкти, що містять поверхні обертання могли бути отримані методами руху перетину по заданій траєкторії («лофтінгу»), обертання перетину (заданого у вигляді замкнутої кривої лінії — «сплайну») навколо осі витискування перетину по певних параметрах (перший тип завдань).

В процесі пошукового експерименту ми виявили різні рівні складності моделювання об'єктів засобами 3-хмірної комп'ютерної графіки. Ці рівні, перш за все, залежали від особливостей програмного забезпечення, вибраного як засіб створення віртуальних об'єктів. Так, умови графічних завдань в середовищі 3D STUDIO MAX містили наступні рівні складності в створенні конструкції об'єкту:

- просте моделювання першого рівня - створення моделей об'єктів, отриманих за допомогою різних операцій з простими параметрично заданими формами (булеві операції, лофтинг, обертання, витискування);

- просте моделювання другого рівня - створення моделей об'єктів, отриманих шляхом редагування на рівні подоб’єктів, - ребер, вершин, сегментів;

-складне моделювання першого рівня - створення об'єктів за допомогою поєднання різних методів;

-складне моделювання другого рівня - створення об'єктів за допомогою комбінування методів формоутворення і застосуванням деформацій.

В процесі експериментального навчання вчитеь акцентував увагу на різноманітті способів формоутворення об'єктів, пояснює, що послідовність застосування різних способів моделювання об'єктів в комп'ютерній графіці впливає на результат формоутворення.

Виявлені рівні складності в моделюванні об'єкту ми враховували в процесі пред'явлення завдань з елементами творчості і при подальшій оцінці результатів їх виконання.

Слід зазначити, що на розвиток здібностей в процесі здійснення графічної діяльності вчитель робив певний вплив на процес і результат учбово-творчої діяльності на разних її етапах. Так, на початкових етапах навчання він пояснював помилки, попереджав про можливі труднощі, коректував роботу учнів в процесі виконання ними графічних і художньо-проектних завдань. Проте в експериментальному навчанні особливе значення мав самоконтроль як внутрішня оцінка учнів результатів власної творчої діяльності. Особливо на завершальних етапах навчання.

Отже, ми визначили завдання, зміст, форми організації дизайнерської діяльності старшокласників експериментальних і контрольних груп, методи навчання, засоби і контроль над навчально-творчою діяльністю старшокласників. Наступний параграф присвячений повчальному етапу експерименту, що розробленій з метою розвитку здібностей старшокласників до дизайнерської діяльності.

Страницы: 1 2 3 4 5 

Рекомендуємо почитати:

Розвиток теорії методів навчання у дидактиці
Розкриття сутності методів навчання вимагає наукового визначення поняття “метод”, бо тлумачення поняття науки важливий елемент її методології, який дає змогу намітити шляхи дослідження педа ...

Шляхи, засоби та методи виховання у дошкільників любові до Батьківщини
Любов до Вітчизни починається з любові до своєї Малої Батьківщини – місця, де людина народилася. У цьому зв’язку величезного значення набуває визначення мети, завдань, змісту та засобів пат ...

Ритм. Метр
Якщо будь-яку мелодію позбавити ритму, то замість неї залишиться лише звуковисотна схема. В умовах ритмічної організованості цей же ряд звуків перетворюється в чарівну пісеньку з ясною й чі ...

Викладання іноземної мови

Викладання іноземної мови

У ДНЗ навчання дітей англійської мови доцільно розпочинати з п'ятилітнього віку. Більшість дітей цього віку досягають інтелектуальної, вольової, мотиваційної та емоційної готовності вивчати другу мову у колективі. >>>

Copyright © 2018 - All Rights Reserved - www.edudirect.net