Методика і організація проведення педагогічного експерименту

Нова педагогіка » Розвиток здібностей до дизайнерської діяльності в учнів старших класів у позашкільній роботі засобами комп’ютерних технологій » Методика і організація проведення педагогічного експерименту

Заработок на криптовалютах по сигналам. Больше 100% годовых!

Заработок на криптовалютах по сигналам

Трейдинг криптовалют на полном автомате по криптосигналам. Сигналы из первых рук от мощного торгового робота и команды из реальных профессиональных трейдеров с опытом трейдинга более 7 лет. Удобная система мгновенных уведомлений о новых сигналах в Телеграмм. Сопровождение сделок и индивидуальная помощь каждому. Сигналы просты для понимания как для начинающих, так и для опытных трейдеров. Акция. Посетителям нашего сайта первый месяц абсолютно бесплатно.

Обращайтесть в телеграм LegionCryptoSupport

Сторінка 3

Таким чином, надалі основною формою організації учбово-творчої роботи експериментальних груп стала індивідуальна. Крім того, ця форма найбільш відповідала принципам інформаційної особово-орієнтованої технології навчання, оскільки в ході експерименту передбачалося забезпечити розвиток здібностей що кожного учня в творчій діяльності.

У контексті поставленої проблеми дослідження на відміну від контрольних, в експериментальних групах вирішувалося завдання розвитку здібностей студентів до дизайнерської діяльності в умовах формування їх продуктивної особової позиції по відношенню до учбової графічної діяльності. Тому створення проблемних ситуацій, проблемна постановка питань доповнювалася методами, відповідними інформаційною особово-орієнтованою технології навчання. Основою такого навчання було створення сприятливих умов, при яких максимально розкриваються індивідуальні якості випробовуваних за допомогою аналізу способів учбової роботи і формування індивідуального стилю їх графічної діяльності.

Застосування методів асоціативного навчання технічній і комп'ютерній графіці і комп'ютерного моделювання дозволило старшокласникам вільніше керуватися власними перевагами і асоціаціями в процесі вибору послідовності учбової роботи, необхідної інформації, порівняти різні точки зору, сформувати індивідуальний досвід і стиль учбово-творчої діяльності. За рахунок застосування вказаних методів навчання була досягнута вільніша організація навчального процесу, створені спонукальні мотиви до емоційного сприйняття навчальної інформації.

Поєднання текстової інформації, зображення, звуку, інтерактивного відео в процесі використання комп'ютерних навчальних, контролюючих, програм дозволили забезпечити повноту представлення інформації в різних контекстах, збільшити наочно-інформаційну насиченість навчального матеріалу, створити можливість для індивідуалізації навчання, активізувати пізнавальну і творчу діяльність учнів, наблизити її до реальних умов дизайнерської діяльності.

На етапі пошукового експерименту для контрольних і експериментальних груп здійснювався відбір і створення необхідних засобів навчання. В ході пошукового експерименту було виявлено, що для освоєння одних пакетів графічних програм існувало таке різноманіття видань, що учням важко було орієнтуватися в їх потоці. В той же час необхідна для вивчення інших програмних продуктів література практично була відсутня. Інформація про них була опублікована уривчато в спеціальних періодичних журналах або на Інтернет-сайтах.

На етапі пошукового експерименту в контрольних і експериментальних групах були використані популярні видання літератури з інформацією про окремі графічні комп'ютерні програми. До деяких видань додавалися файли проектів на СD-дисках і демонстраційні версії програм. Разом з тим, представлені в книгах алгоритми створення проектів і файли на СD- дисках були орієнтовані лише на освоєння інструментів, команд і операцій графічних програм і часто не мали естетичної цінності. Причому, запропоновані в різних джерелах завдання були направлені на те, щоб повторити проект по вказаному автором зразку, використовуючи готовий алгоритм, тобто були репродуктивними. Крім того, ми відмітили, що в деяких проектах були представлені нераціональні алгоритми. Інакше кажучи, той же результат можна було досягти за допомогою меншої кількості операцій і виконати художньо-графічну роботу якісніше. До недоліків вказаних джерел літератури можна віднести також некоректний переклад, іноді невірну з методичної точки зору послідовність викладу матеріалу і ін. Тому при визначенні засобів експериментального навчання література і файли проектів піддавалися ретельному аналізу і відбору відповідно поставленим завданням дослідження.

Страницы: 1 2 3 4 5

Рекомендуємо почитати:

Орієнтування на місцевості, план і карта у методиці викладання природознавства в допоміжній школі
Основним завданням викладання природознавства в допоміжній школі є ознайомлення учнів з природними умовами і корисними копалинами, життям та господарською діяльністю населення України і зар ...

Розвиток розумових цінностей. Думка та мова
Здається, все тут зрозуміло: вчися в школі, відвідуй гурток, читай книжки — і ось ти уже розвинений, начитаний, розумний. Така проста схема виглядає не дуже привабливо для підлітка, він одр ...

Цілі та зміст навчання лексики. Активний, пасивний та потенціальний лексичний мінімум
Метою формування лексичної компетенції: формування лексичних навичок як важливого, невід’ємного компонента рецептивної та продуктивної мовленнєвої діяльності. Практична мета навчання інозем ...

Викладання іноземної мови

Викладання іноземної мови

У ДНЗ навчання дітей англійської мови доцільно розпочинати з п'ятилітнього віку. Більшість дітей цього віку досягають інтелектуальної, вольової, мотиваційної та емоційної готовності вивчати другу мову у колективі. >>>

Copyright © 2023 - All Rights Reserved - www.edudirect.net