Методику розвитку дизайнерських здібностей в учнів старших класів у позашкільній роботі засобами комп’ютерних технологій

Нова педагогіка » Розвиток здібностей до дизайнерської діяльності в учнів старших класів у позашкільній роботі засобами комп’ютерних технологій » Методику розвитку дизайнерських здібностей в учнів старших класів у позашкільній роботі засобами комп’ютерних технологій

Заработок на криптовалютах по сигналам. Больше 100% годовых!

Заработок на криптовалютах по сигналам

Трейдинг криптовалют на полном автомате по криптосигналам. Сигналы из первых рук от мощного торгового робота и команды из реальных профессиональных трейдеров с опытом трейдинга более 7 лет. Удобная система мгновенных уведомлений о новых сигналах в Телеграмм. Сопровождение сделок и индивидуальная помощь каждому. Сигналы просты для понимания как для начинающих, так и для опытных трейдеров. Акция. Посетителям нашего сайта первый месяц абсолютно бесплатно.

Обращайтесть в телеграм LegionCryptoSupport

Сторінка 2

за допомогою інструменту моделювання (на основі створення плоского перетину складної форми за допомогою редагування кривих Безьє і перетворення в тривимірний об'єкт шляхом екструзії - витискування);

- за допомогою «Майстра моделювання» на основі закладеного в програмі алгоритму (послідовного вибору тривимірних об'єктів, що покроково наближає користувача до результату моделювання об'єкту заздалегідь певної форми).

Застосування комп'ютерних технологій дозволяє спочатку в думках провести необхідні просторові переорієнтації, а потім відобразити результати розумових дій на екрані практично в реальному часі. Таким чином, актуалізуються зорове сприйняття, продуктивна уява і просторове мислення.

Специфіка функціонування продуктивної уяви в процесі комп'ютерного проектування заслуговує уваги психологів. Образи, що виникають в ході виконання проектних робіт із застосуванням засобів комп'ютерної графіки, тісно пов'язані з можливостями і функціями прикладних програм. Окрім ознак, що відображають початковий задум проекту, вони здатні відображати особливості зображень, специфічних для комп'ютерної графіки. Вибудовувавши «у внутрішньому плані» послідовність, стратегію проектних дій, учні, кажучи умовно, «мислять функціями програми», прогнозуючи можливий результат. При цьому отриманий результат може перевершити очікування, опинитися по деяких параметрах краще прогнозованого образу, викликати позитивну емоційну реакцію і, як наслідок, стимулювати продовження творчої діяльності.

Сучасні програмні засоби значно скорочують час і зусилля дизайнера при роботі над оригінальними, фантастичними проектами, допомагають створити умови для виникнення нового асоціативного ряду.

Розвиток уваги в процесі навчання комп'ютерній графіці найбільш продуктивно не тільки на етапі освоєння нового програмного забезпечення, але і при виконанні конкретних проектів. Довільність, усвідомленість внутрішньо направленої уваги особливо важливі при тривимірному моделюванні об'єктів, оскільки зовні направлена увага на цьому етапі дизайнерської діяльності домінує. Виникає потреба у відображенні на екрані результатів пошукової діяльності.

В процесі дво- і тривимірного моделювання об'єктів засобами комп'ютерної графіки відіграє роль і готовність легко і швидко відтворювати з пам'яті не тільки форму окремих елементів конструкції складних об'єктів, але і способи їх моделювання, відповідні специфіці і функціональним особливостям вживаного програмного забезпечення.

Наприклад, для 3D STUDIO MAX характерне використання різних способів моделювання, поєднання примітивів або елементів об'єктів бібліотеки, що поставляється з програмним забезпеченням, а можливо і поєднання декількох способів в певній послідовності. Важливо також миттєво відтворити збережені в пам'яті переваги того або іншого способу моделювання, алгоритми дій, вживаних в тому або іншому випадку, зіставити, проаналізувати і вибрати оптимальний в лічені секунди. В цьому випадку важливий великий об'єм пам'яті, легкість відтворення, висока швидкість протікання розумових процесів.

Очевидно, що мнемічні здібності тут тісно пов'язані із здібностями мислення, уяви, просторовими уявленнями і т.п. Відтворення в пам'яті образу проектованого об'єкту, послідовності всіх можливих трансформацій, необхідних для досягнення оптимального рішення задачі, супроводжується первинним накопиченням в пам'яті слідів інформації. В процесі комп'ютерного моделювання відбуваються:

запам'ятовування піктограм і засвоєння відповідних функцій програми, алгоритмів використання цих функцій в процесі виконання окремих операцій;

засвоєння послідовності побудови креслень двомірних об'єктів, виконання ортогональних проекцій або тривимірного моделювання об'єктів;

фіксація максимальної кількості можливих програм дій з моделювання складних об'єктів і сцен;

збереження в образах зорової пам'яті символічних і умовних зображень і результатів їх зіставлення з віртуальними об'єктами в підсумковій фотореалістичній сцені.

Рухова пам'ять впливає на формування навиків графічного відображення елементів конструкції складних об'єктів. В процесі комп'ютерного моделювання рухова пам'ять відображає послідовність рухів в процесі маніпулюванням курсором миші або введення клавіатурних компонентів. При цьому формуються сліди в руховій пам'яті, рухи курсора фіксуються в процесі:

- побудови креслення двомірного об'єкту (аналогічно виробленню графічних навиків при роботі з креслярськими інструментами виробляються алгоритми дій, автоматизуються навики роботи за допомогою миші із структурними елементами вікна програми);

- побудови геометричних фігур, проекцій тривимірних об'єктів;

трансформації об'єктів (перетягання елементів конструкції, масштабування, дублювання і ін.);

Страницы: 1 2 3 4

Рекомендуємо почитати:

Методичні закономірності роботи з художніми творами у початкових класах
Аналіз змісту твору спрямований на з'ясування його теми і ідеї, його сюжету і композиції, образів і художніх засобів зображення. Розкриття ідейної спрямованості твору — це основа аналізу ху ...

Впровадження соціально-педагогічної технології корекції агресивності у дітей молодшого шкільного віку
Проаналізувавши результати дослідження, яке відбиває тільки до деякої міри реальну картину проникнення у свідомість і самосвідомість дітей агресивності, провокуючи, тим самим, реальний її п ...

Аналіз програми з розділу „Техніка і технологічні процеси виготовлення виробів з конструкційних матеріалів” у 5 – 6 класах
Трудове навчання – загальноосвітній предмет державного компонента змісту освіти, який знайомить учнів із виробництвом як складовою навколишнього середовища і на цій основі впливає на їхній ...

Викладання іноземної мови

Викладання іноземної мови

У ДНЗ навчання дітей англійської мови доцільно розпочинати з п'ятилітнього віку. Більшість дітей цього віку досягають інтелектуальної, вольової, мотиваційної та емоційної готовності вивчати другу мову у колективі. >>>

Copyright © 2021 - All Rights Reserved - www.edudirect.net