Структурні компоненти творчих здібностей учнів старших класів та особливості їх прояву в дизайнерській діяльності

Нова педагогіка » Розвиток здібностей до дизайнерської діяльності в учнів старших класів у позашкільній роботі засобами комп’ютерних технологій » Структурні компоненти творчих здібностей учнів старших класів та особливості їх прояву в дизайнерській діяльності

Заработок на криптовалютах по сигналам. Больше 100% годовых!

Заработок на криптовалютах по сигналам

Трейдинг криптовалют на полном автомате по криптосигналам. Сигналы из первых рук от мощного торгового робота и команды из реальных профессиональных трейдеров с опытом трейдинга более 7 лет. Удобная система мгновенных уведомлений о новых сигналах в Телеграмм. Сопровождение сделок и индивидуальная помощь каждому. Сигналы просты для понимания как для начинающих, так и для опытных трейдеров. Акция. Посетителям нашего сайта первый месяц абсолютно бесплатно.

Обращайтесть в телеграм LegionCryptoSupport

Сторінка 4

До групи якостей особистості, необхідних для успішного здійснення графічної і художньо-проектної діяльності, відноситься емоційна пам'ять, що характеризується високою швидкістю формування слідів інформації, мимовільністю її відтворення.

Отже, процеси пам'яті в дизайнерській діяльності виявляються у формі: запам'ятовування, збереження, відтворення інформації про аналоги, проектовані об'єкти, способи художньо-проектної діяльності і т.п. Запам'ятовування тут реалізується наступними функціями:

відображення (короткочасного і довготривалого збереження інформації, що сприймалася протягом нетривалого часу);

мимовільного запам'ятовування (збереження в пам'яті інформації, що значущої для особи або пред'являлася кілька разів);

довільного запам'ятовування (заучування при мобілізації вольових зусиль з метою збереження матеріалу в пам'яті).

Відзначимо, що особливості функціонування і розвитку різних мнемічесних здібностей в процесі художньо-проектної діяльності, здійснюваної із застосуванням комп'ютерних технологій, детальніше описані в параграфі 1.3.

На відміну від механічного відображення, що відображає безпосередньо сприймані окремі ознаки предметів і явищ, в основі використання мнемічних способів і прийомів лежить довільне запам'ятовування, засноване на логічних зв'язках найбільш важливих сторін і відносин проектованих об'єктів. З цього виходить, що необхідною опорою не тільки успішності запам'ятовування інформації, але і реалізації мнемічних здібностей особистості до дизайнерської діяльності є мислення.

У вітчизняній психології мислення визначається як процес свідомого віддзеркалення і пізнання навколишнього світу (засноване на розкритті його властивостей, зв'язків, відносин), в який включаються об'єкти, недоступні безпосередньому плотському сприйняттю. В процесі мислення об'єкт виявляється в нових властивостях і якостях, вступає в нові зв'язки і відносини.

Прийнято розрізняти наступні види мислення: наочно-дієве; словесно-логічне; наочно-образне.

Наочно-дієве мислення характеризується маніпулюванням тільки безпосередньо сприйманими об'єктами і їх зв'язками, а також неможливістю досягти наміченої мети без участі практичних дій. Воно направлене на виявлення властивостей предметів і явищ, прихованих від сприйняття.

Словесно-логічне мислення функціонує на основі логічних операцій з поняттями, використовуючи слово як засіб виразу виконаних в результаті художнього проектування перетворень образів об'єктів.

У свою чергу, наочно-образне мислення виявляється в основному, в операції, зоровими, слуховими і руховими образами. В процесі візуального мислення (операції зоровими образами) оцінюються взаємини між елементами, що вступили в суперечність, визначаються можливі напрями вирішення проблем. Як наслідок, виникають нові візуальні образи, що несуть певне смислове навантаження і сприйняття, що є вільними по відношенню до об'єктів.

Специфіка образного мислення (яке ми віднесли до провідних здібностей) в структурі дизайнерської діяльності досить глибоко вивчена і детально викладена в роботах В.Моляко. На його думку, образне мислення повинне бути активним, регульованим процесом, в ході якого відбувається складне перетворення інформації, що поступає, порівняння її з еталонами, витягуваними з пам'яті. В процесі аналізу особливостей образного мислення вдалося з'ясувати, що в дизайнерській творчості отримання нової інформації на основі слідів минулого досвіду, що вже склалися в пам'яті, здійснюється не за допомогою їх простого відтворення, і не через формування образів знайомих об'єктів.

Страницы: 1 2 3 4 5 6

Рекомендуємо почитати:

Аналіз літературних джерел при вивченні профілю “Металообробка”
Аналіз літературних завжди робиться для того, щоб якомога докладніше, ширше і детальніше розглянути ту чи іншу проблему та розглянути, як різні автори пропонують її вирішувати. Щоб краще ви ...

Особливості використання цифрових засобів навчання під час навчання іноземної мови
Методика навчання іноземних мов досліджує цілі і зміст, закономірності, засоби, прийоми, методи і системи навчання, а також вивчає процеси навчання і виховання на матеріалі іноземної мови. ...

Ігрова діяльність
Гра наряду із трудом на навчанням – один з основних видів діяльності людини, дивовижний феномен нашого існування. За визначенням, гра – це вид діяльності в умовах ситуацій, спрямованих на в ...

Викладання іноземної мови

Викладання іноземної мови

У ДНЗ навчання дітей англійської мови доцільно розпочинати з п'ятилітнього віку. Більшість дітей цього віку досягають інтелектуальної, вольової, мотиваційної та емоційної готовності вивчати другу мову у колективі. >>>

Copyright © 2021 - All Rights Reserved - www.edudirect.net