Аналіз результатів впровадження технології епістемологічної самокорекції майбутнього вчителя мистецтва

Нова педагогіка » Технологія формування художньо-епістемологічного досвіду майбутнього вчителя музики » Аналіз результатів впровадження технології епістемологічної самокорекції майбутнього вчителя мистецтва

Сторінка 18

На завершення аналізу результатів дослідження подаємо зведену порівняльну таблицю кількісних меж анагогічного рівня художньо-епістемологічної досвідченості (за кожним показником визначених критеріїв), досягнутого респондентами обох груп після педагогічної взаємодії:

Таблиця 16. Кореляція кількісних меж критеріальних показників анагогічного рівня художньо-епістемологічної досвідченості респондентів після педагогічної взаємодії (у%)

Критерії

Перший показник

Другий показник

Третій показник

е

к

е

к

е

к

Мотиваційно-смисловий

15,38

4,38

9,85

7,76

11,15

6,04

Інформаційно-смисловий

19,23

5,17

19,87

4,66

15,34

7,76

Операційно-корекційний

16,67

13,52

13,46

3,45

6,54

0

Оцінно-формувальний

10,52

8,62

24,36

18,11

-

-

Як бачимо, різниця між показниками респондентів експериментальних і контрольних груп очевидна: її амплітуда коливається від 1,2 до 6 разів. Особливо разюча відмінність спостерігається у зіставленні здатності майбутніх вчителів музики до музикально-епічного світобачення на засадах віруючої думки і совісної волі. Утім, щодо оцінного ставлення до художньо-епістемологічної діяльності і готовності до експертної і самооцінки, то амплітуда кількісних меж анагогічного рівня однакова.

Результати експериментального дослідження з формування художньо-епістемологічного досвіду майбутніх вчителів музики відображені у таблиці 17.

Таблиця 17. Рівні сформованості художньо-епістемологічної досвідченості за результатами формувального експерименту (у%)

Рівні

Критерії

Мотиваційно-смисловий

Інформаційно-смисловий

Операційно-корекційний

Оцінно-формувальний

Поч.

Закл.

Поч.

Закл.

Поч.

Закл.

Поч.

Закл.

е.

к.

е.

к.

е.

к.

е.

к.

е.

к.

е.

к.

е.

к.

е.

к.

Пропедевтичний

58,33

65,65

27,12

28,33

55,13

60,03

21,58

26,9

55,74

57,31

19,82

36,01

50,64

59,04

23,91

28,02

Модусний

37,82

32,47

58,26

65,59

38,52

34,58

60,27

67,23

40,54

40,51

64,95

58,33

42,63

23,27

58,1

58,61

Анагогічний

3,87

2,87

12,12

5,96

6,34

2,05

18,14

5,86

2,76

2,18

10,22

5,66

6,73

6,03

17,44

13,36

Страницы: 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Рекомендуємо почитати:

Розвиток творчих здібностей у молодших школярів – як психолого-педагогічна проблема
Творчість – процес діяльності людини, у наслідок чого з’являються нові матеріальні та духовні цінності. Творчість відрізняється від виготовлення унікальністю результату. Творчість в даній с ...

Вікові особливості та музична характеристика дітей молодшого шкільного віку
Однією із цілей музичного виховання є музичний розвиток дитини. Музичний розвиток, вважала Н. Ветлугіна, - складне явище. Між його компонентами встановлюються різноманітні взаємозв’язки: мі ...

Психолого-педагогічні умови розвитку продуктивного мислення школярів
Відповідно до вимог, які ставляться перед сучасною школою, навчання в ній повинно орієнтуватися на розвиток продуктивного мислення, що забезпечує можливість самостійно здобувати нові знання ...

Викладання іноземної мови

Викладання іноземної мови

У ДНЗ навчання дітей англійської мови доцільно розпочинати з п'ятилітнього віку. Більшість дітей цього віку досягають інтелектуальної, вольової, мотиваційної та емоційної готовності вивчати другу мову у колективі. >>>

Copyright © 2019 - All Rights Reserved - www.edudirect.net