Аналіз результатів впровадження технології епістемологічної самокорекції майбутнього вчителя мистецтва

Нова педагогіка » Технологія формування художньо-епістемологічного досвіду майбутнього вчителя музики » Аналіз результатів впровадження технології епістемологічної самокорекції майбутнього вчителя мистецтва

Сторінка 15

Висхідна спондеїчна інтонація сполучної теми – псалмодія, що символізує сердечне поривання за обрій – символізує ecxaтологічну надію, а «жіночі» ритмічні закінчення – лагідне і смиренне вивільнення людського «Я» від «самолюбування». Обітниця-відповідь звучить в розширеній автентичній каденції. Триразовий глибокий «вдих» сполучної теми налаштовує на «простір» побічної теми, в якому панує захоплення злетом до небес. Заключна тема – сліпучий спалах мі-бемоль мажору (після соль мінору) на органній педалі – готує слух до молитовних розважань розробки».

Щодо респондентів контрольної групи, то кількість тих, хто переконався у об’єктивній «запрограмованості» сутнісного смислу логікою художнього вираження, виявився здатним вийти за межі «діалогу з двійником» (образу-Я) і спромігся до сутнісного проектування художнього вираження (навіть в автокомунікативному тексті і тексті-алюзії) зросла до 51,72% (або 60 осіб). У 48,28% випадків респондент бачив лише «віддзеркалення» своєї або авторської Я-концепції, а діалог хронотопів видавав єдино можливою топологією означуваного.

Рецепції контент-аналізу дістали статистичне підтвердження: tексп.=2,74; tконтр.=2,02 (при tх=2,63).

Загальні результати діагностики художньо-епістемологічної досвідченості студентів за показниками третього, операційно-корекційного критерію подаємо у таблиці 14:

Таблиця 14. Результати діагностики рівнів художньо-епістемологічної досвідченості респондентів за показниками операційно-корекційного критерію (у%)

Рівні сформованості художньо-епістемологіч-ного досвіду

Показники операційно-корекційного критерію

Оволодіння гіпотетико-дедуктивним методом

Оволодіння герменевтичним методом

Оволодіння інтуїтивно-совістівним методом

до експери-менту

після експери-менту

до експери-менту

після експери-менту

до експери-менту

після експери-менту

е

к

е

к

е

к

е

к

е

к

е

к

Пропедевтич-ний

54,93

50,0

10,51

26,14

50,38

53,8

24,36

33,62

62,82

68,11

23,59

48,28

Модусний

39,02

45,69

62,82

60,34

45,51

43,97

62,18

62,93

37,18

31,89

69,87

51,72

Анагогічний

5,12

4,31

16,67

13,52

3,11

2,23

13,46

3,45

0

0

6,54

0

Страницы: 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Рекомендуємо почитати:

Дидактичні передумови організації самостійної роботи у класі
Проблема розвитку самостійності розглядалась у широкому значенні і пов’язувалась з завданнями раціоналізації та інтенсифікації занять, з плануванням та врахуванням у шкільній роботі, із збу ...

Формувальний експеримент дослідження впливу розробленої технології "Як обрати безпечний спосіб поведінки" на старших підлітків в умовах школи
На першому етапі формуючого експерименту ми розпочали взаємодію з підлітками. При плануванні групових занять ми дотримувалися загальноприйнятих принципів: побудова занять за зразком рішення ...

Музичне сприймання на уроках музики
Музичне сприймання - основний вид музичної діяльності, оскільки саме воно передує всім іншим. Навіть коли діти на уроках зайняті здебільшого хоровим співом, то перш ніж розучувати пісню, її ...

Викладання іноземної мови

Викладання іноземної мови

У ДНЗ навчання дітей англійської мови доцільно розпочинати з п'ятилітнього віку. Більшість дітей цього віку досягають інтелектуальної, вольової, мотиваційної та емоційної готовності вивчати другу мову у колективі. >>>

Copyright © 2018 - All Rights Reserved - www.edudirect.net