Реалізація педагогічної технології формування художньо-епістемологічного досвіду майбутнього вчителя музики

Нова педагогіка » Технологія формування художньо-епістемологічного досвіду майбутнього вчителя музики » Реалізація педагогічної технології формування художньо-епістемологічного досвіду майбутнього вчителя музики

Заработок на криптовалютах по сигналам. Больше 100% годовых!

Заработок на криптовалютах по сигналам

Трейдинг криптовалют на полном автомате по криптосигналам. Сигналы из первых рук от мощного торгового робота и команды из реальных профессиональных трейдеров с опытом трейдинга более 7 лет. Удобная система мгновенных уведомлений о новых сигналах в Телеграмм. Сопровождение сделок и индивидуальная помощь каждому. Сигналы просты для понимания как для начинающих, так и для опытных трейдеров. Акция. Посетителям нашего сайта первый месяц абсолютно бесплатно.

Обращайтесть в телеграм LegionCryptoSupport

Сторінка 11

Суть методу «художніх довершень» полягала в тому, щоб на основі актуалізації потреби неустанного особистісного удосконалення залучати студентів до моделювання:

· афективно-смислового переживання художньо утвердженої гармонії;

· афективно-смислового переживання, художньо вираженого сходження до гармонії;

· афективно-смислового переживання художньо вираженого передчуття невідворотності гармонії, есхатологічної перемоги світла над мороком.

Для такого моделювання доцільним виявився індивідуальний вибір студентами художнього тексту (за критерієм «спорідненої душі»). Результати рефлексування (у вигляді письмових звітів) оцінювались на рівні модулів змістової структури навчальної дисципліни. Збагнути сутність методу «художніх довершень» студентам допомагала відома Беконівська теза: «Діяти слід на межі сил, оскільки Дух Божий з нами, і наша свобідна воля, дарована ним, також з нами». Завдяки застосуванню означеного методу студенти, услід за композиторами, архітекторами і малярами, намагалися «обчислити» захоплюючі ефекти безмежності, «зобразити» невидиме, «виразити» трансцендентне. Причому так, як це робили транслятори і коментатори сакрального в добу візантизму і готики (символічно і метафорично), а не зримо й наочно, за зразками мистецтва Нової доби.

Метод «духовних рецепцій» передбачав створення ситуації глибокого «занурення» студента у «живе споглядання» художнього тексту під час семінарських занять-концертів, – музейних і телекомунікаційних екскурсій, – театралізованих вистав. Ефективно «працював» на таких заняттях і метод

«активного мовчання», тобто метод символічного акцентування, натяку, оцінки, а також активного афективно-смислового реагування. Метою застосування пропонованих автором методів постало спонукання майбутнього вчителя музики до діалогу з так званим «Заслуженим Співрозмовником», щоб, наприклад, осягнути типологію зв’язку космосу і буття зі звуком (точніше, не стільки з тим, що звучать, скільки з тим, що своїм нечутним звучанням забезпечує саме існування буття). Студентам для осмислення пропонувались такі принципові положення:

· історія музики – це процес відчуження «достовірності спасіння»;

· форми трансформації музичного мисленя – езультати реалізації світового порядку і пророцтва Одкровення;

· джерело народження звуку як теофанії – людина у «всій живій цілісності»: єдності дихання і серця як життєдайного божественного дару.

Ці положення знайшли відображення у адаптованій нами концепції історії музики В. Мартинова.

Дана концепція надавала можливість збагнути музичний текст як «освячення» таїни діалогу реципієнта з кожним із вершників Апокаліпсису, а отже з подивуванням вжахнутись втраченому (впродовж чотирьох століть поспіль) простору, який визначав функціонування музичної практики. Впровадження цієї концепції передбачало реалізацію так званого інтуїтивно-совістівного методу сутнісного споглядання художнього тексту. Оволодіння ним актуалізувало у студента відчуття сокровенної таїни свого залучення до єдиного лона онтологічної мудрості, так званого вселенського відання, причому за допомогою безвидової і безобразної музичної (генокультурної) пам’яті. амість і богопротивна самотність. У кінцевому результаті молода людина утверджувалась у думці про те, що людське «Я» постає результатом Божої творчості.

Страницы: 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

Рекомендуємо почитати:

Закріплення уміння учнів четвертого класу писати каліграфічно
Формування графічних навичок письма завершується в цілому в 4 класі. Тут учні намагаються самі писати якомога швидше, безвідривно сполучати елементи у буквах і поєднувати букви у складах і ...

Функціональна модель санітарно-гігієнічного виховання учнів
Експериментальна програма виховання здорового способу життя учнів 8-9 класів базувалася на засадах інтегративного та диференційованого підходів. Принцип інтеграції передбачав таку структуру ...

Прикладні задачі як засіб математичних компетентностей учнів
Упродовж вивчення шкільного курсу математики неможливо обійтись без задач прикладного змісту. Прикладними задачами в математиці називають ті, умови яких містять нематематичні поняття. На св ...

Викладання іноземної мови

Викладання іноземної мови

У ДНЗ навчання дітей англійської мови доцільно розпочинати з п'ятилітнього віку. Більшість дітей цього віку досягають інтелектуальної, вольової, мотиваційної та емоційної готовності вивчати другу мову у колективі. >>>

Copyright © 2021 - All Rights Reserved - www.edudirect.net