Педагогічна технологія формування художньо-епістемологічного досвіду майбутнього вчителя музики

Нова педагогіка » Технологія формування художньо-епістемологічного досвіду майбутнього вчителя музики » Педагогічна технологія формування художньо-епістемологічного досвіду майбутнього вчителя музики

Сторінка 13

де k заг. – кількісний показник загального рівня сформованості художньо-епістемологічного досвіду;

m – кількість критеріїв.

Відповідно до кількісних меж, поданих у таблиці 9, було визначено загальний рівень сформованості художньо-епістемологічної досвідченості (за сумою кількісних показників кожного критерію).

Таблиця 9. Кількісні межі визначення рівнів сформованості художньо-епістемологічної досвідченості

№ п/п

Рівень сформованості художньо-епістемологічної досвідченості

Кількісні межі визначення рівня

1

Пропедевтичний

2

Модусний

3

Анагогічний

Рівень сформованості художньо-епістемологічного досвіду для кожного респондента визначався за кількісними еквівалентами кожного з показників мотиваційно-смислового, інформаційно-смислового, операційно-корекційного і оцінно-формувального критеріїв.

Результати кількісної характеристики фіксувались у індивідуальних картах респондентів (таблицях 10.).

Таблиця 10. Індивідуальна карта рівня сформованості художньо-епістемологічного досвіду студентки 5 курсу Інституту мистецтв ТНПУ

№п/п

Показники

Оцінка

k. 1 експерт

k. 2 експерт

k. самооцінка

k. крит.

1

Мотиваційна орієнтація формування художньо-епістемологічного досвіду (ХЕД)

2

3

3

2.7

2

Особистісний смисл наміру епістемологічної самокорекції

2

2

3

2.3

3

Характер смислової диспозиції до «музикально-епічного» світобачення

1

1

2

1.3

4

Текстологічна обізнаність

1

2

1

1.3

5

Осмисленість алгоритму осягнення художньої епістеми

2

2

2

2

6

Осмисленість критеріїв достовірності художнього знання

2

1

2

1.7

7

Оволодіння гіпотетико-дедуктивним методом рефлексування художньої символіки

1

1

2

1.3

8

Оволодіння герменевтичним методом «вживання» в художній смисл тексту

1

1

2

1.3

9

Оволодіння інтуїтивно-совістівним методом цілісного осягнення сутнісного смислу

0

0

1

0.3

10

Готовність до коригування світоглядної аперцепції

0

0

1

0.3

11

Готовність до функціональної реалізації самооцінки сформованості ХЕД

1

1

1

1

12

Готовність до функціональної реалізації експертної оцінки володіння технологією епістемологічної самокорекції

0

0

1

0.3

13

Загальний рівень сформованості художньо-епістемологічної досвідченості

1.8

1.2

1.75

1.3

Страницы: 8 9 10 11 12 13 14

Рекомендуємо почитати:

З історії риторики як навчальної дисципліни
Риторична компетенція набувається при вивченні студентами риторичних дисциплін. Тому підвищується роль риторики як лінгвопедагогічної дисципліни, яка поглиблює професійно значущі знання і в ...

Особливості аналізу музичних творів
На підставі художньо-педагогічного аналізу відбувається послідовне, систематичне залучення школярів до музики, до розуміння ними її особливостей. При цьому кожен твір в уяві дітей повинен з ...

Стереотипи маскулінності і фемінності в уявленнях студентів вищих шкіл
А. Шерріфе визнає, що типово чоловічий образ — це риси, пов'язані з соціально необмежувальним стилем поведінки, компетенцією та раціональними здібностями, активністю й ефективністю, тоді як ...

Викладання іноземної мови

Викладання іноземної мови

У ДНЗ навчання дітей англійської мови доцільно розпочинати з п'ятилітнього віку. Більшість дітей цього віку досягають інтелектуальної, вольової, мотиваційної та емоційної готовності вивчати другу мову у колективі. >>>

Copyright © 2019 - All Rights Reserved - www.edudirect.net