Сучасної методичні позиції викладання образотворчого мистецтва

Нова педагогіка » Основні проблеми викладання образотворчого мистецтва » Сучасної методичні позиції викладання образотворчого мистецтва

Заработок на криптовалютах по сигналам. Больше 100% годовых!

Заработок на криптовалютах по сигналам

Трейдинг криптовалют на полном автомате по криптосигналам. Сигналы из первых рук от мощного торгового робота и команды из реальных профессиональных трейдеров с опытом трейдинга более 7 лет. Удобная система мгновенных уведомлений о новых сигналах в Телеграмм. Сопровождение сделок и индивидуальная помощь каждому. Сигналы просты для понимания как для начинающих, так и для опытных трейдеров. Акция. Посетителям нашего сайта первый месяц абсолютно бесплатно.

Обращайтесть в телеграм LegionCryptoSupport

Сторінка 1

Завдання сучасної методики з образотворчого мистецтва полягає в розв'язанні протиріччя між вираженням і відображенням, їх взаємозалежності та взаємозв'язку. Методика викладання образотворчого мистецтва в школі повинна ґрунтуватися на таких методичних позиціях:

1. Урахування сучасних здобутків філософії, психології, педагогіки, фізіології.

2. Використання напрацювань теорії й практики художньої творчості, що визначає розвиток творчих здібностей.

3. Розвиток емоційної чутливості. Основою навчання є психологічне емоційне освоєння об'єкта дитиною, де річ сприймається як стан речі.

4. Нерозривність, органічна єдність навчання й виховання.

5. Навчання й виховання через образотворче мистецтво в старших класах побудоване на розумінні суті мистецтва шляхом розширення знань про історію мистецтва, стильові особливості, на прикладах життя і творчості визначних малярів як минулого, так і сьогодення.

Основою навчання й виховання в образотворчому мистецтві мають бути уроки малювання, Методика малювання передбачає умовний поділ процесу творення на три складові, без усвідомлення яких процес малювання, особливо творча частина, перетворюється на блукання в темряві. Три складові процесу малювання:

1. Архітектонічна (композиційна).

2. Формотвірна.

3. Кольоротвірна.

Архітектонічність твору полягає в єдності конструктивної побудови, матеріалів, пластики для вираження певної ідеї. Єдність у всіх взаємовідношеннях всіх частин (кольору, форми) єдиного органу твору.

Формотвірна складова ґрунтується на системі живописно-тонального методу О.Соловйова, а не на лінійно-конструктивній системі О.Дейнеки, на якій й побудовані попередні підручники і програми з образотворчого мистецтва. Кольоротвірна складова є логічним і продовженням і розвитком формотвірної. Кольоротвірна складова вміщує в собі ідею кольору: кольори, взаємодія кольорів, їхня насиченість, світло, кольоровий тон перебувають у зв'язку з нашим психологічним станом. Радість чи сум, надія чи відчай, тривога тощо, означають певне сприймання, тобто певний психологічний стан, власне ставлення людини до чогось, можуть бути зображені поєднаній певних форм речей та їхніх кольорів, тобто зображено не просто речі, а їхні стани, річ перетворюється у форму буття. Кольоротвірна складова ґрунтується на вченні про колір. Крім цього, автор вводить ще й таку характеристику як енергомісткість. Вихідним у розкритті є використання трьох «трикутників» кольорів: темний, нормальний, світлий. Саме за допомогою «трикутника» кольорів учні усвідомлено можуть використовувати певні кольори, що характеризуються тією і іншою взаємодією між собою, з тим чи іншим напруженням, з тією і іншою енергетичною характеристикою, що необхідно для точнішого вираження тієї чи іншої ідеї.

Методика образотворчого мистецтва має керуватися розумінням існування речі як складової: чутливості І ступеня і II ступеня, ступінь чутливості речі є її духовим образом і наслідком психологічного опрацювання та освоєння матеріального образу, внаслідок чого виникають корективи в кольоровому вирішенні та у формі речей. Найважливішим завданням навчального процесу є створення духовного образу речі через психологічне освоєння людиною дійсності. Суть психологічного освоєння дещо відмінна від використовуваного психологічного наближення. Воно (психологічне освоєння) полягає не в акцентуванні чогось зовнішнього до речі, а у виокремленні внутрішніх особливостей, внутрішніх характеристик, що обумовлюють стан речі й характеризуються вищою чутливістю: самотністю, сумом, радістю, мовчазністю, агресивністю, спокоєм тощо.

Страницы: 1 2 3 4

Рекомендуємо почитати:

Шляхи забезпечення пошукової навчально-пізнавальної діяльності у сучасній початковій школі
Щоб визначити конкретні шляхи і резерви подальшого удосконалення процесу навчання на основі більш повного застосування методів формування та розвитку пошукової навчально-пізнавальної діяльн ...

Логарифмічні нерівності
Розв’язуючи логарифмічні нерівності, доцільно використати загальну схему рівносильних перетворень нерівностей. Ця схема іноді дає надмірну систему обмежень, яку можна суттєво спростити. Для ...

Характеристика форм, методів та засобів вивчення молодшими школярами рослин у курсі "Природознавство"
Успіх засвоєння учнями різних знань про рослини визначається правильною організацією процесу навчання школярів, оптимальним поєднанням різних форм роботи, способом роботи вчителя над їх фор ...

Викладання іноземної мови

Викладання іноземної мови

У ДНЗ навчання дітей англійської мови доцільно розпочинати з п'ятилітнього віку. Більшість дітей цього віку досягають інтелектуальної, вольової, мотиваційної та емоційної готовності вивчати другу мову у колективі. >>>

Copyright © 2021 - All Rights Reserved - www.edudirect.net