Організація, методика і аналіз результатів констатуючого експерименту

Нова педагогіка » Розвиток креативності молодших школярів » Організація, методика і аналіз результатів констатуючого експерименту

Заработок на криптовалютах по сигналам. Больше 100% годовых!

Заработок на криптовалютах по сигналам

Трейдинг криптовалют на полном автомате по криптосигналам. Сигналы из первых рук от мощного торгового робота и команды из реальных профессиональных трейдеров с опытом трейдинга более 7 лет. Удобная система мгновенных уведомлений о новых сигналах в Телеграмм. Сопровождение сделок и индивидуальная помощь каждому. Сигналы просты для понимания как для начинающих, так и для опытных трейдеров. Акция. Посетителям нашего сайта первый месяц абсолютно бесплатно.

Обращайтесть в телеграм LegionCryptoSupport

Сторінка 2

Показники креативності, використовувані в методиках:

а) продуктивність – загальне число відповідей у вигляді словесних відповідей, картинок, ідей і т. п.;

б) гнучкість – число відповідей різних категорій (однотипні відповіді беруться за одну відповідь);

в) оригінальність – число випробовуваних відповідей, що рідко зустрічаються в групі, наприклад, відповідь зустрічається не більше ніж у 1 людини в групі з 10 чоловік.

Час виконання завдань не обмежується, що дозволяє дитині глибше увійти до творчого процесу, більше віддатися йому, оскільки ніхто не підганяє і не тисне на психіку вимогою швидкості роботи (що має місце у всіх тестах інтелекту) або обмеженням часу виконання.

1. Вживання предметів

Інструкція: Напишіть всі можливі види використання «черевика», причому можуть бути і незвичайні види застосування.

Далі пропонується для відповідей інший предмет, наприклад, «каструля».

Визначаються показники: продуктивність, гнучкість і оригінальність (підраховується число відповідей по кожному показнику).

Зразкові рівні виконання завдання:

Рівень

Продуктивність

Гнучкість

Оригінальність

Сумарний результат

Високий

7

6

3

15 і більше

Середній

5

4 – 5

2

10 – 14

Низький

менше 5

менше 4

менше 2

менше 10

Дані по «черевику» і «каструлі» усереднюються.

2. Незавершені фігури

Інструкція: Домалюйте запропоновані фігури до цілої картинки, придумайте і напишіть до них назви. Якщо хочеться, можна малювати декілька картинок по кожній фігурі. Після роботи з окремими фігурами при бажанні можна створити загальну картину, що включає як окремі її частини всі незавершені фігури і, звичайно, щось ще.

Рис. 1. Незавершені фігури

Визначається оригінальність відповідей. У разі наявності у випробовуваного додаткових картинок він одержує додаткові 2 бали за кожну таку картинку.

Зразкові рівні виконання завдання:

Високий – більше 2 оригінальних фігур, підписів, наявність об'єднання фігур в цілісну картинку (останнє не обов'язково).

Середній – 1–2 окремих оригінальних фігури.

Низький – 0 оригінальних фігур.

Страницы: 1 2 3

Рекомендуємо почитати:

Поняття про сюжет та зміст сюжетно-рольової гри
У сюжетно-рольовій грі, творчій за своєю природою, діти самостійно визначають її сюжет та зміст, які зумовлюють основні лінії розгортання гри за певним задумом дітей. Сюжет є важливою склад ...

Система вправ для навчання лексики під час класної самостійної роботи
Ми розробили систему вправ для навчання лексики під час класної самостійної роботи. Для практичної реалізації цієї системи вправ ми використали лексичні ігри на уроці англійської мови. Кращ ...

Характеристика надзвичайних ситуацій мирного часу
Надзвичайні ситуації, які виникають у мирний час, вимагають виконання негайних заходів щодо ліквідації їх наслідків, проведення рятівних та інших негайних робіт. Практика останніх років пок ...

Викладання іноземної мови

Викладання іноземної мови

У ДНЗ навчання дітей англійської мови доцільно розпочинати з п'ятилітнього віку. Більшість дітей цього віку досягають інтелектуальної, вольової, мотиваційної та емоційної готовності вивчати другу мову у колективі. >>>

Copyright © 2021 - All Rights Reserved - www.edudirect.net