Методика виявлення засобів музичної виразності в творах шкільного репертуару

Нова педагогіка » Засоби музичної виразності в творах шкільного репертуару на уроках музики » Методика виявлення засобів музичної виразності в творах шкільного репертуару

Заработок на криптовалютах по сигналам. Больше 100% годовых!

Заработок на криптовалютах по сигналам

Трейдинг криптовалют на полном автомате по криптосигналам. Сигналы из первых рук от мощного торгового робота и команды из реальных профессиональных трейдеров с опытом трейдинга более 7 лет. Удобная система мгновенных уведомлений о новых сигналах в Телеграмм. Сопровождение сделок и индивидуальная помощь каждому. Сигналы просты для понимания как для начинающих, так и для опытных трейдеров. Акция. Посетителям нашего сайта первый месяц абсолютно бесплатно.

Обращайтесть в телеграм LegionCryptoSupport

Сторінка 9

Як показав наш досвід, введення в хорові заняття аналізу й складання плану виконання позитивно впливає на музичний розвиток учнів, прискорює процесі засвоєння творів, тому що діти свідомо підходять до виразного значення кожного нюансу, акценту, зміни темпу й т.п. Це, у свою чергу, слугує надійним фундаментом для придбання дітьми вокально-хорових навичок.

Весь навчальний процесі в тхорі, здійснювався в доступній і цікавій для дітей формі, у той же час був спрямований на можливо більше глибоке сприйняття музики, розуміння її мови й на вираження особистого сприйняття у власному виконанні. Уже на цьому етапі ставилося завдання формування специфічних виконавських вмінь в учнів, що вчаться, якими являються: здатність запалюватися, переймаючись музикою, і воля до втілення музики, до спілкування зі слуханням, і до дії на слухача. Звичайно, стосовно дітей 10-11 років ці вимоги зводилися лише до їхніх зачатків, але закладались вони саме на початковому етапі роботи.

Особливо важливою умовою вдосконалювання навіть таких маленьких хористів ми вважали - і експеримент підтвердив наше припущення - спеціальну роботу над створенням потрібного емоційного стану співаючих. Саме емоція виявляє собою "ключ, яким відкриваються не тільки чудеса людського голосу, але й технічні способи їхнього досягнення".

Уміння слухати й чути музику розвиваються виключно в спілкуванні з музикою, у цілеспрямованому аналізі музичних творів, бо тільки власна діяльність є запорукою стійких переконань, правильних естетичних смаків і міцних знань.

Аналіз музичних творів є невід'ємною частиною діяльності учнів, які оволодівають уміннями, знаннями й навичками, необхідними для повноцінного естетичного сприймання музики. Тому розробка питань аналізу музичних творів на уроках музики належить до найважливіших завдань музичної педагогіки.

Музика використовувалася також на уроках інших предметів. Ставилися диски з записами класичних музичних творів на таких уроках, як трудове виховання, образотворче мистецтво, фізична культура. Діти із задоволенням слухали таку музику, цікавилися їхніми історіями виникнення, життям композиторів, як створювалися ці музичні твори. Потім, коли залишалася година на уроці, учні аналізували ці твори за запропонованою схемою, здійснювалися міжпредметні зв'язки.

Фізхвилинки проводилися також під музичний супровід, а саме: виконувалися танцювальні рухи, релаксація ( із заплющеними очима учні слухали запис музичних творів, висловлювали своє ціннісне ставлення до них, які смороду виявили засоби музичної виразності).

Також, на перервах проводилися музичні ігри. Наприклад: гра " Хто зайвий". Для цього були потрібні стільці. Їх кількість була на 1 менше, ніж кількість граючих у цю гру учнів. Стільці розташовували в колі. Коли грала музика, учні ходили, танцюючи, навколо цих стільців, а коли музика вимикалась, учні намагалися сісти на стільці. Хто не встигав сісти на стілець вибував з гри. Особливість даної гри - визначення характеру музики, виконання рухів відповідно до характеру, у темпі музики.

Також, під година проходження практики мі займалися з дітьми співами. Зокрема, готували їх до випускного вечора. Для цього проводилися хорові заняття з класом, під час яких розучували й аналізували такі пісні: " Маленька країна" І. Ніколаєва, " Калина" укр. народна пісня, і т. д.

Страницы: 4 5 6 7 8 9 10

Рекомендуємо почитати:

Реалізація педагогічної технології формування художньо-епістемологічного досвіду майбутнього вчителя музики
Експериментальна робота з перевірки ефективності технології епістемологічної самокорекції тривала впродовж 2005–2010 р.р. У проведенні формувального експерименту були задіяні магістри і сту ...

Духовно-моральні цінності та вікові особливості розвитку дітей шкільного віку
Школа є основною ланкою в системі виховання підростаючого покоління. На кожнім етапі навчання дитини домінує своя сторона виховання. У вихованні молодших школярів, вважає Ю. К. Бабанский, т ...

Методи, засоби і прийоми розвитку творчих здібностей учнів
У молодшому віці гра є провідною діяльністю, яка сприяє розвитку цілого комплексу творчих якостей особистості. Педагогічні дослідження доводять, що ігри належать до методів активного навчан ...

Викладання іноземної мови

Викладання іноземної мови

У ДНЗ навчання дітей англійської мови доцільно розпочинати з п'ятилітнього віку. Більшість дітей цього віку досягають інтелектуальної, вольової, мотиваційної та емоційної готовності вивчати другу мову у колективі. >>>

Copyright © 2021 - All Rights Reserved - www.edudirect.net