Методика виявлення засобів музичної виразності в творах шкільного репертуару

Нова педагогіка » Засоби музичної виразності в творах шкільного репертуару на уроках музики » Методика виявлення засобів музичної виразності в творах шкільного репертуару

Заработок на криптовалютах по сигналам. Больше 100% годовых!

Заработок на криптовалютах по сигналам

Трейдинг криптовалют на полном автомате по криптосигналам. Сигналы из первых рук от мощного торгового робота и команды из реальных профессиональных трейдеров с опытом трейдинга более 7 лет. Удобная система мгновенных уведомлений о новых сигналах в Телеграмм. Сопровождение сделок и индивидуальная помощь каждому. Сигналы просты для понимания как для начинающих, так и для опытных трейдеров. Акция. Посетителям нашего сайта первый месяц абсолютно бесплатно.

Обращайтесть в телеграм LegionCryptoSupport

Сторінка 6

Пояснюючи бесіди, що супроводжують слухання або виконання музичних творів, чи є не самим складним методичним завданням незалежно від якісного складу того класу, з яким йому доводиться мати справа. Як підійти до словесного тлумачення музики й що повинне представити собою "пояснення" музичного твору-ось два корінних питання, що неминуче виникають при аналізі якого б те не було музичного матеріалу, якщо педагог ще не втратив здатності критично оцінювати свої вчинки й виходити не із заздалегідь прийнятих апріорних догматів, але лише від непосередньої живої музики.

Свідомо загострюючи поставлену нами проблему, ми спочатку обмежували себе однією тільки інструментальною музикою. Не треба забувати, що вокальна музика таїть у собі досить небезпечну методичну небезпеку, уникнути якої поки ще вдається далеко не всім викладачам слухання музики. Ми говоримо, звичайно, про її тексти, на яких звичайно й переноситься центр ваги аналізу й від яких виходять при музики. Звикнувши до цього, починають шукати конкретний зміст там, де його зовсім і немає, і непробачно замінюють справжню виразність музичної мови невимушеними пареннями в туманностях фразеології.

Перший з поставлених нами на самому початку практики двох питань - як підійти до словесного тлумачення музики - уже передрозв’язується основним принципом сучасної організації музикального викладання в загальноосвітній школі .Завдання педагога зводиться до вмілого наведення уваги класу саме на ті звучні елементи, які й становлять у цей момент об’єкт лабораторного спостереження. Очевидно, що бесіда стані, у такому випадку, лише допоміжним засобом, що стимулює це зосередження уваги, з одного боку, і допомагаючи чітко усвідомити й внутрішньо запам'ятати результати спостереження - з іншої. Зрозуміло, що не музика повинна служити ілюстрацією до лекції, а, навпаки - слова повинні бути тільки наслідком живого спілкування з музичним матеріалом.

Однак цим ще питання не цілком розв'язане. Не слід забувати, що для більшості людей те знайомство з музикою, що їй дає (або вірніше повинна давати) початкова школа, виявляється волею-неволею вичерпної. Чи погано це або добре, але життєві інтереси більшості людей не дають надалі можливості віддатися більше пильному й поглибленому вивченню музики, ніж раніше. У найкращому разі, до музики приходять уже лише як до одного з засобів відпочинку чи розваги, тобто чисто споглядального, естетичного милування. Повторюємо, це - безумовно нормальне явище. З цієї точки зору справа педагога привчити дитини розуміти музику, як таку, навчити неї слухати й сприймати не як абстрактні звукові орнаменти й арабески або ж, навпаки, пряму зображальницю визвавши її до життя почуттів, думок і бажань, але як своєрідна інтонаційна мова, глибоко емоційна за своєю природою звучний динамічний потік і, нарешті, "мистецтво мислити звуками". Але цього ще мало. Треба привчити учня до усвідомлення соціального значення музики як одного з могутніх факторів культурного розвитку й елемента навколишнього побуту.

У практиці музичного виховання останнього років помітну роль відіграють дитячі хорові студії яких у країні налічується вже понад 500 і мережа їх продовжує розширюватися (як у містах, так і в сільській місцевості). У студіях здійснюється загальне музичне виховання й утворення дітей при основному виді діяльності - хоровому співі.

Страницы: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Рекомендуємо почитати:

Розробка власного сценарію виховної години у формі гри-вікторини, спрямованої на формування патріотизму та національної свідомості учнів
Визначення стану сформованості громадянської самосвідомості у середньому по Україні показало, що більшість старшокласників знаходилися на низькому (відповідно - 58,1%) та середньому (відпов ...

Зміст та структура новітніх інформаційних технологій
Поняття технології ввійшло в повсякденний педагогічний лексикон на початку 1990-х рр. із науково-технічних виробництв. Таке перенесення стало можливим завдяки тому, що, з одного боку, педаг ...

Вплив шкідливих звичок батьків на фізичний розвиток молодшого школяра
Непоправної шкоди завдають дітям батьки, які курять і вживають у щоденному побуті алкогольні напої або відверто пиячать. Це створює, з одного боку, вкрай несприятливі умови для морального в ...

Викладання іноземної мови

Викладання іноземної мови

У ДНЗ навчання дітей англійської мови доцільно розпочинати з п'ятилітнього віку. Більшість дітей цього віку досягають інтелектуальної, вольової, мотиваційної та емоційної готовності вивчати другу мову у колективі. >>>

Copyright © 2021 - All Rights Reserved - www.edudirect.net